joi, 2 ianuarie 2014

Dimineata de Craciun

   Cuvantul care urma sa defineasca dimineata Sarbatorii era nerabdarea.Cred ca mai mult nerabdarea noastra decat a copilei nestiutoare si zambitoare.

   De fapt cred ca intuitie are bebelusa mititica, o vedeai prin gesturi si priviri ca intuieste deosebitul din jur, simtea ca se susoteste pe la spatele ei si ca se ascunde de ea ceva impachetat pe raftul de sus din camara.Trebuia sa se intample ceva deosebit, doar a avut dezlegare la cozonac de la bunica!Si am mers si la colindat serile dinaintea Craciunului;in case primitoare de rubedenii a fost trasa de obrajori cu dragoste si a primit in schimb covrigi numai buni de molfait si mere roscovane.

   Asa ca, dupa o noapte de ajun mai mult alba decat odihnitoare, in care Natalia, apropo de nerabdare, s-a trezit constant doar sa admire bradul impodobit si apoi sa fie leganata pe picioare, ne-am trezit!Ea dotata cu energie si pofta de joaca iar eu, incercand cu greu sa imi cresc nivelul de energie cu o cana mare de cafea.Pe tati l-am mai lasat sa doarma si am impins cadourile mai adanc sub crengile bradului, incercand, in acelasi timp, sa ii atrag copilei atentia de la ele.

   Momentul asta trebuia trait si savurat impreuna, fara tati treaz nu se putea.Mai ales ca, anul acesta, el a fost spiridusul Mosului, delegatul familiei la magazinul cu jucarii.Am lasat cadourile Nataliei pe ultima suta de metrii si aglomeratia din jurul Carrefour-ului l-au impins pe Gabi catre Diverta.Degeaba a plecat de acasa cu sfatul meu de a nu exagera cu jucariile, Natalia are destule si oricum putine jucarii pot intrece joaca cu sticlele de plastic si lingurile de lemn...

   Dar tati a fost luat de val, de culoarea si diversitatea jucariilor, de gandul ca va avea o fetita bucuroasa de multe cadouri si i-a cumparat trei jucarii distincte.Impachetate in hartie rosie de Diverta si de sarbatoare, a tinut sa pastreze misterul continutului chiar si de mine.Oh well, trebuie sa ma obisnuiesc cu gandul:copila devine pe zi ce trece fata tatei, de cand lumea si pamantul tatii au o sensibilitate deosebita si o relatie aparte cu fiicele lor!Si viceversa!

   Dupa trezirea lui Gabi prin calarirea de rigoare a Nataliei, giugiuleala in trei de sub plapuma din fiecare dimineata, am trecut nerabdatori in sufragerie, unde erau cadourile cu pricina.Initial, Nati nu s-a arata interesata, pe Baby TV rula un cantecel preferat si a inceaput sarbatoarea cu un dans, prilej sa ne terminam cafelele si sa ne dezmeticim dupa somnul putin.

   I-am explicat impreuna cine este Mosu', i-am povestit despre desaga lui plina cu daruri, despre copii cuminti si despre nasul rosu a lui Rudolf.Ce a inteles nu stiu, dar a ascultat cuminte si a ras frumos, a rupt cu nerabdare ambalaje si a chicotit vesel la fiecare cadou primit.






 Si pitica a primit un telefon cantaret de melodii vesele, dotat cu animalute si snur de tras prin casa...




...un trenulet cu winnie ursuletul si prietenii...


...si o mini chitara pentru bebelusa dornica de muzica!


   Surpriza!Intre timp au sosit si elfii mosului, Tusi Selena si unchiul Bogdan care au adus un magnific scaun pentru relaxarea bebelusei!Mare, mare bucurie!



Craciun Fericit si Sarbatori Minunate tuturor!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu