joi, 28 noiembrie 2013

Pranz improvizat cu cartofi copti

   Mamele improvizeaza,asta e un fapt dovedit,improvizeaza costume pentru serbari,improvizeaza povesti pentru copiii ascultatori si de ce nu,retete in bucatarie.Pentru pofta copilului si de ce nu,pentru buzunarul familiei,gatim cu ce mai avem prin frigider.

   Azi am profitat de cuptorul incins pentru o placinta si am aruncat vreo patru cartofi maricei la copt.Am maruntit o bucata de urda ce o mai aveam prin frigider si am amestecat-o cu smantana si un ou batut.Cantitatile nu sunt sunt batute in cuie,gatim cu ce avem de prisos.Am incununat totul cu o mana de marar tocat,un praf de sare si unul de piper.Intre timp,am taiat cartofii copti in bucatele si i-am asezat intr-o tava mica.Am asternut tot amestecul bogat,de mai devreme,peste cartofii inca aburinzi si hai cu improvizatia la cuptor pana la rumenire.

Sa aveti spor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu