marți, 19 noiembrie 2013

Gustare cu arpacas

   Cautand idei pentru diversificarea mesei sau gustarii de seara a copilei,mi-am adus aminte ca a incercat coliva facuta de bunica si a fost foarte incantata de gust;problema a fost textura,nuca tocata mare a fost scuipata fara mila!

   Stiam ca arpacasul de grau este bogat in fibre si nu numai asa ca,hai sa improvizam:am pus la fiert cam 150g de arpacas in 500ml de lapte si am lasat focul domol pana cand laptele a scazut si bobul de arpacas a fiert bine.Intre timp,am aruncat in blender o mana de nuci si le-am maruntit bine.Am amestecat nucile cu fiertura,am ras putina coaja de lamaie,putina scotisoara,putina vanilie lichida naturala si la sfarsit,cand gustarica s-a racit cum trebuie,am incununat totul cu o lingurita de miere parfumata.

Si iata cum mi se bucura copila!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu