duminică, 15 decembrie 2013

Minunata lume de la Carturesti

   Intr-o iesire inopinata cu copila prin mall-ul de la Baneasa, am fost fericita sa descopar, printre zecile de magazine de branduri si altele, un magazin de cultura si diversitate artistica, un rasfat cultural realizat si gandit intr-o forma usoara si oarecum naturala pentru toti iubitorii de carte buna, frumos si adevarat:Libraria Carturesti.

   Spre rusinea mea, este prima data cand am intrat intr-o astfel de librarie si interesandu-ma putin am aflat ca este de fapt un concept store, ceea ce este evident de la primul pas in spatiul generos, amenajat artistic dar totusi primitor si cald in acelasi timp:rafturi albe, ondulate imbraca peretii, care la randul lor gazduiesc coperti groase sau subtiri, cartonate sau nu, cu pagini intregi de lecturi diverse, cu CD-uri, filme de arta, mici bunataturi, toate intregind un peisaj cultural modern, inmiresmat de ceaiuri aromate si incantat cu muzica placuta pe fundal!

   Impresii la prima vedere, caci este greu sa o stapanesc pe Natalia intr-un spatiu atat de dinamic si plin de tentatii.Spre norocul meu, ei au gandit si un spatiu pentru copii, cu aceleasi rafturi interesante dar safe pentru micuti, cu carti potrivite si jucarii diverse, cu oite flocoase de calarit si carti groase de colorat.Asa este frumos, placut si usor pentru princhidei sa descopere minunata lume a cartilor, prin joaca si cu joaca.

   Am petrecut zeci de minute placute in librarie, cei drept mai mult in coltul copiilor, dar am ramas cu un gust extrem de placut de speranta in promovarea calitatii si a valorii si de incredere in oameni frumosi pe dinauntru care faciliteaza si reamprospateaza comercializarea cartilor prin acest concept nou si inovator.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu